SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bols stawia na Bourbon

Agencja Reklamowa GPD przygotowała koncepcję komunikacji obejmującej działania promocyjne on i off- trade dla marki Jim Beam Bourbon firmy Bols.

Alkohole premium, do których należy produkowany przez Bols Sp. z o.o. Jim Beam Bourbon, z definicji nie docierają do szerszego grona odbiorców i kojarzone są raczej ze starszą grupą docelową. Sytuację tę postanowił zmienić Jim Beam "rozkręcając" młodych i nowoczesnych amatorów mocniejszych trunków - czytamy  w komunikacie prasowym.

Przed podjęciem decyzji o konkretnych działaniach, Agencja Reklamowa GPD postanowiła przeprowadzić badania rynkowe pozwalające bliżej określić cechy pożądanej grupy docelowej.

- Za pomocą narzędzi BTL-direction, wchodzących w skład autorskiego programu ADVISE, udało się bardzo dokładnie wskazać, czego ludzie w wieku od 25 do 39 lat oczekują od dobrego alkoholu, jakie są ich aspiracje i marzenia, w jaki sposób lubią spędzać czas wolny i na jakie bodźce są szczególnie podatni - czytamy w komunikacie.

Na podstawie tych informacji można było planować konkretne działania promocyjne, które ze względu na szereg przepisów, uniemożliwiających reklamę alkoholu w środkach masowego przekazu, zdecydowano się umieścić w modnych wśród młodych i nowoczesnych ludzi pubach. Wybrane miejsca swoim charakterem doskonale korespondują z charakterem marki Jim Beam, która ma kojarzyć się z dobrą zabawą w sprawdzonym gronie, prawdziwym, szczerym uczuciem, przyjacielskością i zaufaniem. Chodzi o stworzenie wrażenia, że Jim Beam rozkręci każdą imprezę, a kupując go zawsze wygrywasz.

Ta ostatnia cecha znalazła bardzo mocne poparcie w akcji promocyjnej "Jim rozkręca".

Prowadzącą działania ze strony Bols Sp. z o.o. jest Agnieszka Sadowska, natomiast za wszystkie działania kreatywne odpowiada Agencja Reklamowa GPD.

Dołącz do dyskusji: Bols stawia na Bourbon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl