SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Taxify zmienia nazwę na Bolt

Aplikacja do zamawiania przejazdów Taxify zmieniła nazwę na Bolt oraz zaprezentowała nowe logo. - Bolt oznacza w języku angielskim piorun, co podkreśla również nasze przekonanie o tym, że przyszłość transportu będzie elektryczna - komentuje Markus Villig, założyciel i CEO firmy Bolt.

Fot. Bolt/Materiały prasoweArticle

Estońska marka działa od 2013 roku w ponad 30 krajach na całym świecie. Powstała jako Taxify, służy do zamawiania przejazdu samochodem lub motorowerem. Oferuje też współdzielenie elektrycznych hulajnóg. W Polsce działa od 2016 roku.

Obecnie z aplikacji mogą już korzystać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta, Poznania, Aglomeracji Śląskiej, Łodzi, Lublina, Bydgoszczy. Od 7 marca usługa działa też na terenie Białegostoku. 

Bolt to przyszłość transportu

- Biorąc pod uwagę ambicję do rozwiązywania problemów transportowych na szerszą skalę, chcemy, aby nazwa naszej marki odzwierciedlała jej przyszłość, a nie przeszłość. Nowa nazwa, Bolt, oznacza szybkość i łatwe przemieszczanie się - dokładnie takie powinno być poruszanie się po mieście, czy to samochodem, czy hulajnogą, czy podczas korzystania z transportu publicznego. Bolt oznacza w języku angielskim piorun, co podkreśla również nasze przekonanie o tym, że przyszłość transportu będzie elektryczna - wyjaśnia Markus Villig, założyciel i CEO firmy Bolt.

Nowa marka będzie wprowadzana stopniowo w ciągu najbliższych tygodni. Ikona aplikacji początkowo pozostanie niezmieniona. Aplikacja zaktualizuje się automatycznie, użytkownicy nie będą musieli podejmować żadnych dodatkowych działań.  

W Warszawie przejazd Boltem mogą zamawiać pasażerowie z niepełnosprawnością, podróżujące z psem-przewodnikiem, a także seniorzy. Kierowcy są specjalnie przeszkoleni, aby móc pomagać pasażerom.

Obecnie z aplikacji korzysta ponad 25 milionów użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Taxify zmienia nazwę na Bolt

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amman
Specjalnie przeszkoleni? Najpierw mogli by ich przeszkolić z porozumiewania się w języku polskim (i nie jestem żadnym ksenofobem, ale fakt jest taki, że ni chu*a się z niektórymi kierowcami nie dogadasz).
odpowiedź
User
Pawełek
To prawda, cieżko jest z wytłumaczeniem, masz racje. Ale mam to w dupie. bolt uber, to moje cudowne aplikacje, z których korzystam, gdzie tylko sie da. Jestem wdzięczny ich twórcom. Bardzo mi pomagają w życiu.
odpowiedź
User
Kasia
Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Zostawiłam telefon w samochodzie, skontaktowanie się z kierowcą zajęło im ponad tydzień (!), kontakt z obsługą klienta tylko przez messenger, odpisują jedno zdanie co dwa dni, nie byli w stanie wygenerować ponownie maila z danymi kursu, który z niejasnych przyczyń nie przyszedł od razu po jego zakończeniu. Danych kierowcy podać nie mogą, bo RODO, ogólnie nic się nie da, nic nie jest możliwe. Odradzam gorąco.
odpowiedź