SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Taxify zmienia nazwę na Bolt

Aplikacja do zamawiania przejazdów Taxify zmieniła nazwę na Bolt oraz zaprezentowała nowe logo. - Bolt oznacza w języku angielskim piorun, co podkreśla również nasze przekonanie o tym, że przyszłość transportu będzie elektryczna - komentuje Markus Villig, założyciel i CEO firmy Bolt.

Article

Estońska marka działa od 2013 roku w ponad 30 krajach na całym świecie. Powstała jako Taxify, służy do zamawiania przejazdu samochodem lub motorowerem. Oferuje też współdzielenie elektrycznych hulajnóg. W Polsce działa od 2016 roku.

Obecnie z aplikacji mogą już korzystać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta, Poznania, Aglomeracji Śląskiej, Łodzi, Lublina, Bydgoszczy. Od 7 marca usługa działa też na terenie Białegostoku. 

Bolt to przyszłość transportu

- Biorąc pod uwagę ambicję do rozwiązywania problemów transportowych na szerszą skalę, chcemy, aby nazwa naszej marki odzwierciedlała jej przyszłość, a nie przeszłość. Nowa nazwa, Bolt, oznacza szybkość i łatwe przemieszczanie się - dokładnie takie powinno być poruszanie się po mieście, czy to samochodem, czy hulajnogą, czy podczas korzystania z transportu publicznego. Bolt oznacza w języku angielskim piorun, co podkreśla również nasze przekonanie o tym, że przyszłość transportu będzie elektryczna - wyjaśnia Markus Villig, założyciel i CEO firmy Bolt.

Nowa marka będzie wprowadzana stopniowo w ciągu najbliższych tygodni. Ikona aplikacji początkowo pozostanie niezmieniona. Aplikacja zaktualizuje się automatycznie, użytkownicy nie będą musieli podejmować żadnych dodatkowych działań.  

W Warszawie przejazd Boltem mogą zamawiać pasażerowie z niepełnosprawnością, podróżujące z psem-przewodnikiem, a także seniorzy. Kierowcy są specjalnie przeszkoleni, aby móc pomagać pasażerom.

Obecnie z aplikacji korzysta ponad 25 milionów użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Taxify zmienia nazwę na Bolt

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amman
Specjalnie przeszkoleni? Najpierw mogli by ich przeszkolić z porozumiewania się w języku polskim (i nie jestem żadnym ksenofobem, ale fakt jest taki, że ni chu*a się z niektórymi kierowcami nie dogadasz).
8 1
odpowiedź
User
Pawełek
To prawda, cieżko jest z wytłumaczeniem, masz racje. Ale mam to w dupie. bolt uber, to moje cudowne aplikacje, z których korzystam, gdzie tylko sie da. Jestem wdzięczny ich twórcom. Bardzo mi pomagają w życiu.
0 5
odpowiedź
User
Kasia
Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Zostawiłam telefon w samochodzie, skontaktowanie się z kierowcą zajęło im ponad tydzień (!), kontakt z obsługą klienta tylko przez messenger, odpisują jedno zdanie co dwa dni, nie byli w stanie wygenerować ponownie maila z danymi kursu, który z niejasnych przyczyń nie przyszedł od razu po jego zakończeniu. Danych kierowcy podać nie mogą, bo RODO, ogólnie nic się nie da, nic nie jest możliwe. Odradzam gorąco.
2 0
odpowiedź
User
Bartosz
Znalazłem kod na -10zł przy pierwszym przejeździe LQCNU. Polecam działa bez problemu
0 0
odpowiedź