Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa platformy z audiobookami i ebookami Storytel. Twarzą akcji jest aktor Borys Szyc, który wciela się w Sherlocka Holmesa. Akcję przygotowały The Hares i Spark Foundry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od początku lipca na platformie Storytel jest już dostępna trzecia część serii o przygodach Sherlocka Holmesa w interpretacji Borysa Szyca. Postać legendarnego detektywa pojawia się również w wakacyjnej kampanii reklamowej platformy.

W ramach działań, obok spotu wizerunkowego emitowanego w kanałach TVP, Polsat i TVN,  można również zobaczyć billboardy sponsorskie z Borysem Szycem w roli Sherlocka Holmesa i Ireny Adler.

Kampanię telewizyjną uzupełnia kampania online na YouTube i w social mediach z wykorzystaniem krótkich, zabawnych wideo, odsyłających do aplikacji.

Pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa, wydany po dwóch powieściach: "Studium w Szkarłacie" i "Znak Czterech", od początku lipca jest dostępny w formie audiobooka w aplikacji Storytel. To trzecia odsłona genialnej interpretacji opowieści o słynnym detektywie w wykonaniu Borysa Szyca.

Kreacje do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]