Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa platformy z audiobookami i ebookami Storytel. Twarzą akcji jest aktor Borys Szyc, który wciela się w Sherlocka Holmesa. Akcję przygotowały The Hares i Spark Foundry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od początku lipca na platformie Storytel jest już dostępna trzecia część serii o przygodach Sherlocka Holmesa w interpretacji Borysa Szyca. Postać legendarnego detektywa pojawia się również w wakacyjnej kampanii reklamowej platformy.

W ramach działań, obok spotu wizerunkowego emitowanego w kanałach TVP, Polsat i TVN,  można również zobaczyć billboardy sponsorskie z Borysem Szycem w roli Sherlocka Holmesa i Ireny Adler.

Kampanię telewizyjną uzupełnia kampania online na YouTube i w social mediach z wykorzystaniem krótkich, zabawnych wideo, odsyłających do aplikacji.

Pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa, wydany po dwóch powieściach: "Studium w Szkarłacie" i "Znak Czterech", od początku lipca jest dostępny w formie audiobooka w aplikacji Storytel. To trzecia odsłona genialnej interpretacji opowieści o słynnym detektywie w wykonaniu Borysa Szyca.

Kreacje do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami