SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa platformy z audiobookami i ebookami Storytel. Twarzą akcji jest aktor Borys Szyc, który wciela się w Sherlocka Holmesa. Akcję przygotowały The Hares i Spark Foundry.

Article

Od początku lipca na platformie Storytel jest już dostępna trzecia część serii o przygodach Sherlocka Holmesa w interpretacji Borysa Szyca. Postać legendarnego detektywa pojawia się również w wakacyjnej kampanii reklamowej platformy.

W ramach działań, obok spotu wizerunkowego emitowanego w kanałach TVP, Polsat i TVN,  można również zobaczyć billboardy sponsorskie z Borysem Szycem w roli Sherlocka Holmesa i Ireny Adler.

Kampanię telewizyjną uzupełnia kampania online na YouTube i w social mediach z wykorzystaniem krótkich, zabawnych wideo, odsyłających do aplikacji.

Pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa, wydany po dwóch powieściach: "Studium w Szkarłacie" i "Znak Czterech", od początku lipca jest dostępny w formie audiobooka w aplikacji Storytel. To trzecia odsłona genialnej interpretacji opowieści o słynnym detektywie w wykonaniu Borysa Szyca.

Kreacje do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
On i Sherlock Holmes. Szyc i aktor...
1 2
odpowiedź
User
Jagoda
Marketing Storytel jest dla mnie ciągłą zagadką. Sama jestem subskrybentką bo pierwsze co do mnie dotarło to to, że jest to ambitny podcast. Skierowany do ludzi, którzy poświęcą parę godzin na słuchanie dobrej książki i czekają na autorskie ekspercie podcasty. I taki właśnie jest Storytel. Ale dziwi mnie do jakiej grupy udzerzają aby szukać klientów. Reklamy w tvn? Przecież to ogląda masówka, która nie wyda pieniędzy na kontent. Twarz Szyca? Przecież to symbol glupowatych polskich komedii. Zero jakościowych słuchaczy w marketingu...
1 0
odpowiedź