Brand24 podnosi ceny

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec grudnia 2022 roku miał 1,85 mln zł powtarzalnych miesięcznych przychodów (MRR). Oznacza to 35-proc. wzrost rok do roku. Od stycznia o prawie jedną czwartą wzrosły ceny dla nowych klientów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ciągu ostatnich 12 miesięcy MRR spółki Brand24 wzrósł o 0,5 mln zł, czyli o 35 proc. w ujęciu rok do roku, do kwoty 1,85 mln zł (416 tys. dolarów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand24-podwoil-zysk-klienci-placa-40-proc-wiecej-niz-przed-rokiem ##

Brand24 podnosi ceny

Znaczny wzrost przychodów to głównie efekt rosnącego ARPU (średni przychód operacyjny na użytkownika subskrypcyjnego). W 4 kw. 2022 r. wyniósł on 483 zł (108 dolarów), wobec 352 zł w czwartym kwartale 2021.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand24-klienci-zysk-michal-sadowski ##

-  Sprzedażowo koniec roku był dla nas dość udany, a listopad to najlepszy miesiąc sprzedaży w historii firmy. Nawet w tradycyjnie słabym grudniu była lepsza od spodziewanej. Black Friday również wypadł bardzo dobrze. Niestety rekordową sprzedaż ostudza podwyższony churn grudniowy, co wpłynęło na nieco wolniejszy wzrost MRR w Q4. Wraz z końcem 2022 r. obserwujemy podwyższony churn w większości firm pracujących w modelu subskrypcyjnym. – wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24. Dodaje, że firma zamierza w tym rokukontynuować rozbudowę modeli cenowych. W styczniu o 24 proc. wzrosły ceny dla nowych klientów, co tłumaczy się wysoką inflacją.  

- To element strategii przesuwania naszego portfolio w stronę większych klientów. Wzrosty cen wpływają oczywiście negatywnie na dynamikę klientów, ale naszym najważniejszym wskaźnikiem pozostaje MRR Growth - dodaje Michał Sadowski.

- Ten rok upłynie pod znakiem zwiększania konwersji na sprzedaż naszego głównego produktu oraz rozwoju kolejnych produktów takich jak aplikacja Brand Monitoring (we współpracy z Semrush) czy Insights24. Negatywne sygnały makroekonomiczne wskazują naturalnie, że w 2023 roku biznesy będą mieć więcej wyzwań niż w poprzednich latach. Obserwujemy niepewność i słabnącego dolara. Mimo trudnego otoczenia podtrzymujemy ambitne cele postawione przed zarządem w programie opcyjnym (MSOP) - deklaruje Michał Sadowski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem