SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brazylijska loteria promuje Crunchips X-Cut

Ruszyła kampania promująca dwa nowe produkty Crunchips X-Cut (Lorenz Bahlsen Snack-World). Akcja obejmuje m.in. loterię, za której realizację odpowiada agencja RiverWood marketing&communication.

Article

Celem „Loterii Crunchips”, która potrwa do 20 lipca, jest promocja dwóch premierowych produktów Crunchips X-Cut z limitowanej edycji, łączących w sobie dwa warianty smakowe: włoskie wino z ziołami i amerykański grillowany kurczak oraz brazylijska picanha i grecki dip z ziołami.

Aby wziąć udział w akcji, należy kupić promocyjną paczkę chipsów, a następnie zgłosić znajdujący się w niej kod poprzez stronę www lub drogą SMS. Spośród nagród uczestnicy akcji będą mogli wylosować 1500 piłek marki Adidas, 10 konsol PlayStation 4 lub nagrodę główną - voucher na wyjazd do Brazylii dla 4 osób.

Start loterii jest połączony z kampanią telewizyjną oraz wsparciem interactive, w ramach którego powstał dedykowany serwis www oraz kampania bannerowa.

Za organizację loterii, w tym logistykę i dystrybucję nagród, a także działania wspierające wraz z komunikacją w internecie, odpowiada agencja RiverWood marketing&communication.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brazylijska loteria promuje Crunchips X-Cut

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl