SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Bridget Jones. W pogoni za rozumem"

Marka Prima Finezja wspiera polską premierę ekranizacji II części światowego bestselleru książki Helen Fielding - "Bridget Jones. W pogoni za rozumem"

W dniach polskiej premiery filmu od 12 do 14 listopada w sieci Multikino, w 8 największych miastach - Warszawie, Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie i Zabrzu – promotorzy Primy Finezji (eleganccy panowie!) dystrybuowali darmowe próbki kawy: mielonej i rozpuszczalnej. Zorganizowano również akcje degustacyjne w punktach sprzedaży na terenie całego kraju połączone z samplingiem ulotek promujących film. Także na opakowaniach kawy mielonej Primy Finezji pojawiła się naklejka nawiązująca do „Bridget Jones. W pogoni za rozumem”.

W dniach 15, 16, 17 listopada film promowany był także w Internecie, na firmowej mikrowitrynie Primy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Bridget Jones. W pogoni za rozumem"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl