SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera z większymi przychodami i zyskiem

Spółka Monster Media Group, sprzedająca ofertę reklamową witryn internetowych Mariusza Składanowskiego, takich jak Demotywatory.pl, JoeMonster.org czy Stylowi.pl, w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 24,2 proc. do 2,15 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się ze 176,9 do 404,6 tys. zł.

Article

Monster Media Group odpowiada za sprzedaż oferty reklamowej serwisów takich jak Demotywatory.pl, JoeMonster.org, Mistrzowie.org i Komixxy.pl), w których internauci zamieszczają śmieszne grafiki i wideo. Obsługuje też witryny z innych kategorii tematycznych, m.in. Stylowi.pl Motokiller.pl, Piekielni.pl, Faktopedia.pl i Pewex.pl.

Wszystkie te serwisy zostały założone przez Mariusza Składanowskiego, większość należy do jego firmy MSI, która nie jest zarejestrowana w KRS.

Najpopularniejsze wśród nich są Demotywatory i JoeMonster. Według badania Mediapanel w marcu br. pierwszy zanotował 2,6 mln użytkowników oraz 43 minuty i 30 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę, a drugi - 1,44 mln odwiedzających oraz 50 minut i 40 sekund średniego czasu korzystania.

Dla Monster Media Group 2021 rok był kolejnym z dużymi wzrostami biznesowymi. W 2019 roku miała 797,9 tys. zł przychodów i 148,4 tys. zł straty netto, a w 2020 roku przy wzroście wpływów do 1,73 mln zł osiągnęła 176,9 tys. zł zysku netto.

W ub.r. koszty operacyjne spółki zwiększyły się dużo słabiej od przychodów - o 12,1 proc. do 1,71 mln zł. Koszty usług obcych poszły w górę z 1,38 do 1,57 mln zł, natomiast wydatki na wynagrodzenia nieznacznie zmalały - ze 122,8 do 121,4 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zysk operacyjny Monster Media Group wzrósł z 202,6 do 437,9 tys. zł, a zysk netto - ze 176,9 do 404,6 tys. zł. Spółka zapłaciła w ub.r. 33,2 tys. zł podatku dochodowego, wobec 25,7 tys. zł rok wcześniej.

Z zeszłorocznego zysku 200 tys. zł trafiło na dywidendę, a 237,9 tys. zł na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

Dołącz do dyskusji: Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera z większymi przychodami i zyskiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl