Bryan Adams autorem kalendarza Pirelli 2022

Kanadyjski piosenkarz Bryan Adams wykona zdjęcia do prestiżowego kalendarza Pirelli na 2022 rok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bryan Adams najbardziej znany jest ze swoich osiągnięć muzycznych, jednak od kilku lat zdobywa także uznanie jako fotograf. Robił sesje zdjęciowe dla magazynów „Harpers’s Bazzar” czy „Esquire”.

O swoim zaangażowaniu w powstanie kalendarza Pirelli 2022 artysta poinformował na Instagramie.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Bryan Adams (@bryanadams)

W tym roku firma Pirelli  poinformowała, że "w świetle obecnego zagrożenia Covid-19" anulowała prace nad Kalendarzem Pirelli 2021.

- Środki pierwotnie przeznaczone na projekt „The Cal” w kwocie 100 000 euro zostaną przekazane na badania i zwalczanie skutków związanych z pandemią koronawirusa, uzupełniając podjęte do tej pory przez firmę inicjatywy - podał wydawca.

Kalendarz Pirelli ukazuje się od 1964 roku. Prezentuje artystyczne fotografie z aktami znanych aktorek i modelek. Pierwszy egzemplarz kalendarza Pirelli jest przekazywany tradycyjnie królowej Elżbiecie II.

Ostatnia edycja kalendarza Pirelli, inspirowana dziełami Szekspira, została wydana pod hasłem "Szukając Julii". Autorem zdjęć był włoski fotograf i reżyser Paolo Roversi, który w kadrach chciał uchwycić "Julię, która istniej w każdej kobiecie".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]