Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u

FoodCare wprowadza do sprzedaży Buddha Drink, pierwszy napój alkoholowy w swojej ofercie. Jest on dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Buddha Drink to napój alkoholowy z segmentu tzw. gotowych drinków (Ready to Drink). Zawiera 7 proc. alkoholu i ma smak egzotycznych owoców pitahaya, taki sam jak czarne Frugo. Zresztą to sukces czarnego Frugo, najpopularniejszej wersji smakowej tego napoju, nakłonił FoodCare do wprowadzenia na rynek Buddha Drinku.

- Wydatki na drinki z segmentu Ready to Drink rosną w Polsce szybciej niż na jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i popularniejszym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas - przekonuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u. - Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 mln butelek Buddha Drinka, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii - deklaruje.

grafika

Buddha Drink jest dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem