SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u

FoodCare wprowadza do sprzedaży Buddha Drink, pierwszy napój alkoholowy w swojej ofercie. Jest on dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml.

Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u

Buddha Drink to napój alkoholowy z segmentu tzw. gotowych drinków (Ready to Drink). Zawiera 7 proc. alkoholu i ma smak egzotycznych owoców pitahaya, taki sam jak czarne Frugo. Zresztą to sukces czarnego Frugo, najpopularniejszej wersji smakowej tego napoju, nakłonił FoodCare do wprowadzenia na rynek Buddha Drinku.

- Wydatki na drinki z segmentu Ready to Drink rosną w Polsce szybciej niż na jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i popularniejszym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas - przekonuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u. - Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 mln butelek Buddha Drinka, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii - deklaruje.

Buddha Drink jest dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paulina
Wlodarski jak zwykle przy szemranych interesach..
8 8
odpowiedź
User
ekspert
super pomysł. będzie hit!!!
8 8
odpowiedź
User
dl
czekam na JessusMariyya drink
8 8
odpowiedź
User
dzejkej
Osobiście jestem fanem FoodCare- odważna firma, która nie boi stawać w szranki z największymi (np. z Red Bullem), a to, co inni uważają za stratę czasu i pieniędzy, Oni zamieniają w rynkowy sukces (np. powrót Frugo). Jak mam kupić np. energetyka, to potrafię przejść wszystkie sklepy w okolicy, żeby trafić na Blacka czy nGine, a nie tę nędzną podróbę Tiger czy specyfiki innych firm. Tak, jestem fanboyem! :D
8 8
odpowiedź
User
zen
świat schodzi na psy a WY mu przyklaskujecie
8 8
odpowiedź