SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet medialny Lions Gate dla Mediaedge:cia

Mediaedge:cia zachował brytyjski budżet medialny dystrybutorafilmowego Lions Gate.

W finałowej rozgrywce o warty 12 milionów funtów budżet,należący do holdingu reklamowego WPP Group dom mediowy pokonałInitiative. Na wcześniejszym etapie wyeliminowane zostały z koleiAegis Media UK, MediaVest i ZenithOptimedia.

Amerykańska wytwórnia, znana z produkcji i dystrybucjikontrowersyjnych tytułów takich jak 'American Psycho', 'Fahrenheit9/11' czy 'W.', ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów narynku brytyjskim w styczniu tego roku.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokuLions Gate wydał na promocję w mediach około 10 milionów funtóworaz dodatkowe 2 miliony funtów na internet.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Lions Gate dla Mediaedge:cia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl