SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda zmniejsza dział reklamy. Odchodzi Agnieszka Kieszczyńska

Wydawnictwo Burda International Polska zmniejszyło zespół dyrektorów biura reklamy z pięciu do trzech. Ze spółką rozstają się w sumie trzy osoby, w tym Agnieszka Kieszczyńska. Z kolei Konrad Gacki objął zupełnie nowe stanowisko.

Konrad Gacki

Konrad Gacki

Michał Helman, dyrektor wydawniczy w Burdzie, tłumaczy reorganizację tym, że trzyosobowy zespół dyrektorów będzie efektywniej obsługiwać klientów niż pięcioosobowy. Stworzyły go Beata Bartczak, Małgorzata Gurbała i  Katarzyna Nowakowska.

Bartczak przejęła kierowanie segmentem luxury & lifestyle (w jego skład wchodzą tytuły “Elle”, “In Style”, “Glamour”, Gala) oraz nadal odpowiada za segment women advisory (“Claudia”, “Dobre Rady”, “Samo Zdrowie”, “Burda”). Gurbała zajmuje się segmentami home & design (“Elle Decoration”, “Sielskie Życie”), garden (“Mój Piękny Ogród”, “Przepis Na Ogród”) oraz food (“Moje Gotowanie”, “Przyślij Przepis”, “Sól i Pieprz”), a także obsługą klientów zagranicznych i insertami dla całego wydawnictwa. Natomiast Nowakowska odpowiada za segment men & special interest (“Focus”, “Focus Historia”, “Focus Coaching”, “National Geographic”, “NG Traveler”, “Chip”).  Wszyscy podlegają bez zmian Barbarze Topol, commercial directorowi Burdy w Polsce.

Wydawnictwo zdecydowało się na rozstanie z Agnieszką Kieszczyńską, która dotąd była sales directorem luxury & lifestyle. Wraz z nią z biura reklamy odchodzi też dwóch specjalistów.

Natomiast Konrad Gacki, który dotąd był sales directorem international sales, food & special issues, objął nowo utworzone stanowisko advertising director for multiplatform solutions. Jest odpowiedzialny za budowę i rozwój ofert zakładających wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, mobilnych, publikacje elektroniczne oraz marketing szeptany mając do dyspozycji portfolio wszystkich produktów wydawnictwa. Gacki dołącza do zespołu new business kierowanego przez Joannę Chlebną.

Po zmianach połączone biuro reklamy Burda Media Polska i przejętego jesienią ub.r. wydawnictwa G+J Polska, liczy około 40 osób. Funkcjonuje ono od jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burda zmniejsza dział reklamy. Odchodzi Agnieszka Kieszczyńska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktoś
Nie rozumiem decyzji Burdy, przecież Kieszczyńska to super specjalista z ogromnym doświadczeniem. Trudno uwierzyć w taką decyzję Burdy. Gurbała nie może jej nawet butów sznurować, ale cóż jak się kopie dołki pod każdym z czego Gurbała słynie to osiąga się zamierzony cel.
odpowiedź
User
...
Agnieszka trzymaj się, Burda to tonący okręt. Dasz sobie radę bo jesteś SUPER!!!
odpowiedź
User
en
to zadziwiające, że po przejęciu zwalnia się jedynie osoby z Burdy ;)
odpowiedź