Bus "Uwagi" TVN znowu w trasie

W wakacje bus #tematdlauwagi ponownie wyjedzie na polskie drogi. W każdą środę prowadzący „Uwagę!” – Daria Górka, Ryszard Cebula, Tomasz Patora i Jakub Dreczka – będą czekać na widzów przy głównych placach i rynkach miast, w busie oznaczonym hashtagiem #tematdlauwagi.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Bus "Uwagi" TVN znowu w trasie
fot. materiały prasowe

Z dziennikarzami programu śledczo-interwencyjnego będzie można spotkać się w godzinach 17:00-18:00 oraz 20:00-21:00 – tuż po emisji programu „Uwaga!” na żywo.

Spotkania mają być okazją do rozmowy z gospodarzami programu i przedstawienia im tematu wymagającego interwencji. 

Pierwsze przystanki na mapie Polski, gdzie zatrzyma się bus #tematdlauwagi: Tarnowskie Góry (2 lipca), Białystok (9 lipca), Kalisz (16 lipca), Cieszyn (23 lipca). Wkrótce ogłoszone zostaną kolejne miasta, które odwiedzi ekipa programu. 

Informacje o trasie busa będzie można znaleźć na oficjalnej stronie programu oraz w mediach społecznościowych „Uwagi!”. 

Bus #tematdlauwagi po raz pierwszy wyjechał w listopadzie 2019 roku. Od tego czasu dziennikarze „Uwagi!” odwiedzili ponad trzydzieści miast. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat