Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca

Wśród serwisów o tematyce gospodarczo-prawnej najwięcej użytkowników ma niezmiennie Business Insider Polska, zaś na nieco dłużej przyciąga internautów Money.pl. Cztery czołowe witryny przekroczyły poziom 20 proc. zasięgu, a w pierwszej dziesiątce są trzy witryny należące do Grupy PTWP.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca
Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu 2025 roku Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,05 mln internautów, z których każdy spędził tam średnio 9 minut i 9 sekund. Witryna zanotowała 23,71 proc. zasięgu.

Pułap 20 proc. zasięgu przekroczyły jeszcze trzy witryny gospodarczo-prawne. Infor.pl przyciągnął 6,55 mln internautów (co dało 22,06 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 42 sekundy. Rynek Zdrowia (grupa PTWP) zanotował 6,26 mln użytkowników, 21,07 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 23 sekundy średniego czasu korzystania, zaś Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 6,05 mln odwiedzających, 20,38 proc. zasięgu oraz 9 minut i 29 sekund przeciętnego czasu. W tej ostatniej statystyce Money osiągnął najlepszy wynik w zestawieniu.

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Trzy serwisy Grupy PTWP w czołówce

Niżej w zestawieniu są działy gospodarczo-prawne trzech portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taka sekcja zanotowała 4,85 mln użytkowników oraz 6 minut i 12 sekund średniego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,74 mln odwiedzających oraz 5 minut i 13 sekund przeciętnego czasu, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 4,43 mln użytkowników oraz 3 minuty i 21 sekund średniego czasu.

Są też dwie inne witryny należące do Grupy PTWP: Portal Samorządowy odwiedziło 5,72 mln internautów, spędzając średnio po 2 minuty i 36 sekund, zaś WNP.pl przyciągnął 4,62 mln użytkowników, każdego przeciętnie na 3 minuty i 9 sekund.

Z kolei Forsal.pl (Grupa Infor) zanotował 4,58 mln odwiedzających oraz 4 minuty i 7 sekund średniego czasu korzystania.

Najpopularniejsze witryny biznesowo-prawne w lipcu 2025 r.
Najpopularniejsze witryny biznesowo-prawne w lipcu 2025 r. © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online