BuzzFeed uruchamia stronę BuzzFeed News, chce oddzielić poważne materiały i newsy od treści rozrywkowych

Serwis BuzzFeed uruchomił oddzielną platformę newsową o nazwie BuzzFeed News. Na stronie mają się pojawiać aktualne informacje oraz większe materiały publicystyczne, które do tej pory były przemieszane w głównym serwisie z quizami, dowcipami czy plotkami. Wydawca wyjaśnia, że chce wyraźnie oddzielić poważne dziennikarskie materiały od treści typowo rozrywkowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
BuzzFeed uruchamia stronę BuzzFeed News, chce oddzielić poważne materiały i newsy od treści rozrywkowych

Do tej pory platforma internetowa BuzzFeed oferowała użytkownikom treści o bardzo różnym charakterze – obok doniesień i plotek ze świata filmu lub muzyki, zabawnych GIF-ów oraz quizów pojawiały się poważne newsy czy analizy dotyczące polityki.

Teraz wydawca zdecydował się uruchomić oddzielną stronę o nazwie BuzzFeed News. Znalazły się na niej wyłącznie aktualne informacje oraz poważne materiały publicystyczne z rozmaitych dziedzin.

W rozmowie z serwisem TechCrunch Kate Zasada, szefowa ds. programowych w BuzzFeed podkreśla, że dotychczasowa struktura głównego serwisu oraz aplikacji nie dawała czytelnikom pojęcia o tym, że dużą część zawartości BuzzFeed stanowią poważne materiały dziennikarskie i pogłębione analizy. Strona BuzzFeed News powstała po to, by wyraźnie oddzielić różne typy treści.

Serwis BuzzFeed News nie został podzielony na sekcje tematyczne, czołówkę strony zajmują najbardziej gorące newsy i materiały na które chce zwrócić uwagę wydawca. Według zapowiedzi w przyszłości na platformie będzie się pojawiać coraz więcej materiałów wideo. Na razie nie jest planowane uruchomienie osobnej aplikacji BuzzFeed News, aktualne informacje pozostaną w odpowiedniej zakładce na mobilnej platformie BuzzFeed.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami