Były dziennikarz TVP Sport rzecznikiem klubu piłkarskiego

Przemysław Chlebicki, w ostatnich latach dziennikarz TVP Sport, objął funkcję rzecznika prasowego klubu piłkarskiego Zagłębie Lubin.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Były dziennikarz TVP Sport rzecznikiem klubu piłkarskiego
Przemysław Chlebicki, fot. screen z linkedin

O zatrudnieniu Przemysława Chlebickiego na stanowisku rzecznika prasowego Zagłębie Lubin poinformowało w czwartek. Jako rzecznik Chlebicki będzie odpowiadał w klubie za kwestie wizerunkowe i kontakty z mediami.

– Urodziłem się w Lubinie, dlatego praca dla Zagłębia to dla mnie zaszczyt, ale też duża odpowiedzialność. Od początku chciałbym się zaangażować w komunikację Klubu, gdyż ma on potencjał, aby nie tylko przyciągać coraz większą uwagę lokalnej społeczności, ale także zaprezentować Zagłębie na poziomie ogólnopolskim – zapowiedział Przemysław Chlebicki w komunikacie prasowym.

Poprzednio rzecznikiem prasowym Zagłębia Lubin był Maciej Kaczmarek, pełnił tę funkcję od sierpnia 2024 roku.

Przemysław Chlebicki cztery lata w TVP Sport

W środę wieczorem Przemysław Chlebicki poinformował o swoim odejściu z TVP Sport, gdzie pracował od lipca 2021 roku. – Wielka przygoda. Mnóstwo pięknych chwil – w redakcji i w trasie: Euro U21, mecze Ligi Mistrzów, reprezentacji Polski, Ekstraklasy, Pucharu Polski, El Clasico, pucharowa kampania Lecha w sezonie 2022/23, pożegnanie Błaszczykowskiego i Piszczka... Rozmowy z gwiazdami polskiej i zagranicznej piłki, ale też równie ważne – z tymi, którzy pozostają w cieniu wielkich nazwisk – wyliczył.

Wcześniej był związany m.in. z serwisem FutbolNews.pl oraz studencką telewizją Flesz na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (ukończył tam studia dziennikarskie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu