Byss.pl dla Kross

Agencja interaktywna byss.pl rozpoczęła współpracę z firmą Kross, polskim producentem rowerów. Przedmiotem współpracy jest kompleksowa obsługa marki on-line.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jednym z pierwszych efektów współpracy jest wizerunkowa kampania online, wspierająca działania reklamowe prowadzone na antenie Radia Zet. Elementem przewodnim całej kampanii jest hasło "Dwa rowery - jedna pasja".

Kampania online prowadzona jest przede wszystkim w serwisach o tematyce sportowej i turystycznej, a także na popularnych w grupie docelowej Kross'a serwisach www.demotywatory.pl oraz www.fotka.pl.

grafika

Kampania, która została zaplanowana we współpracy z Afilo, potrwa do końca maja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"