Startup CallPage pozyskuje 17 mln złotych od inwestorów

Krakowski startup technologiczny CallPage pozyskał w kolejnej rundzie finansowania 17 mln złotych na dalszy rozwój. Głównym inwestorem jest polsko-izraelski fundusz TDJ Pitango Ventures. W spółkę zainwestowały również fundusze Innovation Nest i Market One Capital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

CallPage to system pozwalający na analizę zachowań klientów na stronie internetowej i umożliwiający nawiązanie bezpośredniego kontaktu w 28 sekund. Firmę założyli w 2015 roku Ross Knap, Sergey Butko i Andrew Tkachiv. Startup pozyskał od inwestorów 17 mln złotych.

- Po inwestycji będziemy kontynuowali nasz plan rozwoju. Chcemy zmienić się w produkt typu “All your company calls in one place”. W dziale R&D, rozpoczęły się już prace nad wykorzystaniem machine learning i AI, pozwalającą analizować setki tysięcy rozmów przez nasz system. Dzięki temu firmy będą mogły lepiej i skuteczniej budować swoją komunikację - mówi Andrew Tkachiv, współzałożyciel i CTO CallPage.

Spółka planuje dalszy rozwój zagranicą, głównie w Stanach Zjednoczonych. Jednak na razie nie ma w planach przenoszenia tam siedziby.

- CallPage ma wyjątkowy potencjał globalnej ekspansji a założyciele przez ostatnie kilka lat pokazali, że potrafią skutecznie realizować wzrosty. Jako TDJ Pitango Ventures będziemy wspierać spółkę w tym procesie, w szczególności w najbardziej krytycznych obszarach, korzystając również z globalnego networku naszego izraelskiego partnera - Pitango Ventures - komentuje Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający TDJ Pitango Ventures, który zainwestował w CallPage.

Liczba użytkowników CallPage wynosi obecnie ponad 2 mln osób, w tym blisko 800 tys. Polaków. Z usług firmy korzysta 3000 firm z całego świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej