Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej

Pod hasłem „Love Your Career. Ace Your Career” ruszyła kampania Capgemini, promująca firmę jako przyjaznego pracodawcę. Marka wykorzystała do działań rozszerzoną rzeczywistość (AR).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej

Akcja trwa na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania.

Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawi się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić czy tworzą z Capgemini idealne połączenie. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące m.in ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych.

Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.

Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest Agencja Strategiczno-Kreatywna Preria z Wrocławia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu