Capivit A+E reklamowany „codziennie rano dla Twojego piękna”

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Capivit A+E (Omega Pharma). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Capivit codziennie rano dla Twojego piękna”, przygotowały firmy Ogilvy Action i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem nowej kampanii Capivitu A+E jest zmiana jego wizerunku: z suplementu diety zażywanego przez kobiety wyłącznie interwencyjnie na produkt do porannego rytuału dbania o siebie i zdrowy wygląd skóry. Dlatego Capivit w reklamach jest pokazywany nie w apteczce znajdującej się w kuchni, lecz w łazience. Do akcji zaangażowana została kosmetolog Magdalena Szczepaniak-Zawicka, która została stałym ekspertem marki.

Reklamy informują też, że Capivit A+E z formułą Forte System zawiera składniki ukierunkowane na utrzymanie zdrowego wyglądu skory i oraz walkę z wolnymi rodnikami.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (billboard sponsorski przy programach „Dzień Dobry TVN” i „Kawa czy herbata”), prasę („Viva!”, „Przyjaciółka”, „Tina”, „Grazia”, „Naj”, „Party”, „Show”, „Świat Kobiety”, „Uroda”, „Claudia”, „Vita”, „Poradnik Domowy”, „Avanti”, „Olivia”), internet (m.in. współpraca z serwisami we-dwoje.pl i polki.pl) oraz działania trade marketingowe w aptekach i drogeriach.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?