SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat nadal dla General Motors

Dom mediowy Carat nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów na rynku europejskim dla koncernu motoryzacyjnego General Motors.

Wartość tego budżetu, obejmującego marki Vauxhall, Opel i Chevrolet, szacuje się na blisko 450 milionów euro.

Carat obsługuje GM w Europie od 2006 roku, kiedy koncern zdecydował się zrezygnować z usług Universal McCann i Initiative. Teraz agencja wyeliminowała w przetargu dwa inne, nie wymienione z nazwy domy mediowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carat nadal dla General Motors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl