SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour na wesoło wspomina "stare, dobre czasy" (wideo)

Pod hasłem „Ceny niskie jak dawniej” ruszyła kampania sieci handlowej Carrefour, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, przy współpracy Lucky Luciano i Prodigious. 

Article

Główną oś kampanii stanowi reklamowy serial komediowy. Widzowie mogą podglądać momenty z życia rozmaitych bohaterów, dla których niskie ceny w Carrefourze są wehikułem, dzięki któremu przenoszą się do swoich najlepszych czasów. Wynika z tego wiele zabawnych zdarzeń. Na przykład, podczas wspólnego oglądania telewizji ojciec rodziny wraca myślami do czasów, kiedy "masło kosztowało 3,49".

Kampania wystartowała 6 stycznia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 15-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały kreatywne do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Spoty telewizyjne, w reżyserii Pawła Borowskiego, wyprodukował Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious. 

Carrefour Polska ma w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carrefour na wesoło wspomina "stare, dobre czasy" (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rick
Coraz głupsze te reklamy, odkąd odeszli od kampanii z Napoleonem...
odpowiedź
User
Stary, dobry klient.
To, że jest to syf, to jedno. Ale to, że agencja wysłała do prasy branżowej notkę w której tym syfem się chwali to już przesada.
odpowiedź