SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezenty od rodziców w bożonarodzeniowej kampanii sklepów Carrefour (wideo)

Sieć sklepów Carrefour jako pierwszy duży reklamodawca zaczęła akcję marketingową związaną z Bożym Narodzeniem. Obsługą reklamową firmy zajmują się Saatchi&Saatchi IS, Arena Media, K2 Precise i Performics.

W pierwszej odsłonie kampanii reklamowane są prezenty dla dzieci, przede wszystkim zabawki. Carrefour udostępnił już katalog pod hasłem „Czary mary, prezenty do pary” szczegółowo opisujący promowane produkty. Oferta będzie obowiązywać do 24 grudnia lub wyczerpania zapasów.

W spocie występują rodzice, którzy bez powodzenia starają się ukryć kupione już prezenty przed swoim małym dzieckiem. Bobasowi, znanemu z poprzednich reklam Carrefoura, głosu użycza Wojciech Mecwaldowski. W takiej konwencji spoty firmy są utrzymane od wiosny br.

 

W październiku br. Carrefour prowadził loterię „Wielkie darmowe zakupy”. Sieć regularnie reklamuje też zdrową żywność pod hasłem „Bio na zdrowie”.

Działania reklamowe Carrefoura obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz radio.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS, a za działania w internecie oraz planowanie i zakup mediów - domy mediowe Arena Media, K2 Precise i Performics.

Dołącz do dyskusji: Prezenty od rodziców w bożonarodzeniowej kampanii sklepów Carrefour (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Ta reklama zabija magię świąt i dziecięce marzenia. Jak można emitować taką reklamę? Komu przeszkadza, że dzieci wierzą w Świętego Mikołaja czy Gwiazdora?
odpowiedź