SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CCC członkiem Rady Reklamy

Spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Article

CCC jako członek Rady Reklamy będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację, a także tworzenie i promowanie odpowiedzialnych etycznie przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.

- Jestem przekonany, że nasze wspólne działania przyczynią się do dalszego wzmacniania promocji wysokich standardów reklamy w Polsce, i że wspólnie będziemy realizować wyznaczone cele z pożytkiem dla rynku reklamy w Polsce - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

Zobacz: Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

CCC w Radzie Reklamy

- W CCC jesteśmy świadomi, że działania marketingowe mogą mieć wpływ na zachowania i postawy etyczne ludzi. Dlatego uważamy, że komunikacja z Klientem to obszar, który wymaga dziś działań odpowiedzialnych, oraz promowania dobrych praktyk, m.in.poprzez stale aktualizowane, dobrowolne kodeksy samoregulacyjnych. Cieszymy się, że w strukturach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy będziemy mogli budować takie rozwiązania. Odpowiedzialny marketing jest ważny dla nas – pracowników CCC, naszych Klientów oraz partnerów biznesowych - komentuje Katarzyna Krawczyk, dyrektor marketingu w CCC.

Zobacz: KER: kampania z żarówką "łamie standardy rzetelnego przekazu reklamowego"

Rada Reklamy liczy obecnie 35 członków. Jest również członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 27 krajów.

Dołącz do dyskusji: CCC członkiem Rady Reklamy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Afik
Ale że jak?
0 0
odpowiedź