SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„CD Action” liderem pism komputerowych, na plusie tylko „PC Format”

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedynym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „PC World”.

Sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 78 065 egz., czyli o 11,02 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 65 055 egz., po jedynym wzroście w zestawieniu wynoszącym 6,63 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. zmalał o 33,77 proc. do 29 729 egz.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na piątej pozycji „PC World” (IDG Poland). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 40,15 proc. i wyniosła 15 493 egz. W listopadzie 2012 roku tytuł ten był czwarty.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

CD Action

78 065

87 732

PC Format

65 055

61 009

Komputer Świat

29 729

44 890

Chip

16 242

19 845

PC World

15 493

25 888


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 1,14 proc.) pochwalić się mógł „Chip” (Burda Media Polska). Z kolei najwięcej stracił tutaj „Komputer Świat” - było to 31,34 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

CD Action

78 065

90 857

PC Format

65 055

69 138

Komputer Świat

29 729

43 299

Chip

16 242

16 059

PC World

15 493

18 217

 

 

Dołącz do dyskusji: „CD Action” liderem pism komputerowych, na plusie tylko „PC Format”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl