ROZWIŃ

„CD-Action” umocnił się na lidera sprzedaży wśród pism komputerowych

W sierpniu 2016 roku prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „PC Format”. Jedyny wzrost zanotował będący liderem zestawienia „CD-Action”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 89 761 egz., czyli o 4,45 proc. więcej niż w sierpniu 2015 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 42 502 egz., po spadku o 25,38 proc. - największym w zestawieniu.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zmniejszył się o 6,93 proc. do 35 259 egz.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała o 11,06 proc. i wyniosła 8 769 egz.

W sierpniu 2015 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał tutaj „CD-Action” - było to 30,96 proc.Jedyny spadek, wynoszący 0,98 proc., odnotował tutaj „Chip”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów