SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ceneo żartami z tradycyjnych sprzedawców reklamuje aplikację mobilną (wideo)

Pod hasłem „Lepiej kupisz na Ceneo” ruszyła kampania reklamowa mobilnej aplikacji porównywarki cenowej Ceneo.pl. Akcję serwis przygotował wspólnie z firmami Gong i Equinox Polska.

Article

Reklamy Ceneo.pl pokazują wizytę w sklepie stacjonarnym, gdzie bohater jest mocno nagabywany przez natrętnego sprzedawcę, starającego się wcisnąć mu niepotrzebne, dość przypadkowe rzeczy. Na szczęście korzysta w telefonie komórkowym z aplikacji Ceneo, w której przegląda oferty z interesującymi go produktami w różnych sklepach internetowych.

 

- Celem kampanii jest promocja marki Ceneo właśnie przez pryzmat aplikacji mobilnej. Chcemy pokazać, że zakupy mogą był łatwe, szybkie i przyjemne, także na telefonach komórkowych - czyli w dowolnym miejscu w którym się znajdujemy - opisuje Jakub Walczak, kierownik działu marketingu Ceneo.pl. - W naszych przekazach promocyjnych pokazujemy łatwość kupowania i porównywania cen przy użyciu darmowej aplikacji mobilnej dostępnej na każdym typie telefonu, dzięki której zawsze i wszędzie mamy do dyspozycji bogatą ofertę w konkurencyjnych cenach - dodaje.

W sierpniu br. Ceneo.pl zanotowało 5,86 mln użytkowników i 69 mln odsłon, w tym 8,6 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

 

Akcja reklamowa rozpoczęła się 20 października i potrwa do połowy grudnia. Obecnie obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i Polsat), radio (Polskie Radio, RMF FM, Radio ZET) oraz internet (Onet, Interia, TVN.pl, Eska.pl, Filmweb), a w grudniu będzie też prowadzona na outdoorze (billboardy i citylighty, a także specjalne citylighty z bezpłatną bramką WiFi w pobliżu galerii handlowych pozwalające zrobić zakupy bez wchodzenia do środka.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Gong, za planowanie i zakup mediów offline’owych odpowiada dom mediowy Equinox Polska, a planowaniem i realizacją działań w internecie Ceneo.pl zajmuje się samodzielnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ceneo żartami z tradycyjnych sprzedawców reklamuje aplikację mobilną (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sg
W sumie lepiej kupić przez neta niż pójść do Neonetu albo Mediaeksperta i się nasłuchać o abonamencie Orange :D
8 10
odpowiedź
User
bonzo
mi nikt w tych sklepach nic nie wciskał :) widocznie trafili na jelenia :D
10 8
odpowiedź
User
ZBYCHU
dla mnie jest tam zawsze miła i kompetentna obsługa, i wole to niz kupowac w tej samej cenie w necie, bo wcale nie jest taniej, pozdrawiam
8 8
odpowiedź
User
Jojo
Nikt mi nigdy nie wcisnął czegoś co sam nie chce kupić człowiek ma mózg więc niech myśli:)
8 8
odpowiedź