SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CenterNet ma warunkową umowę kupna marki 'telepin' od spółki z grupy Mediatel

Operator telefonii komórkowej CenterNet zawarł warunkową umowę kupna wybranych składników spółki Elterix należącej do grupy Mediatel, poinformował fundusz Midas, który jest właścicielem CenterNet. Umowa, której wartość wynosi 3 mln zł, dotyczy praw związanych z marką "telepin".

"Przedmiotem umowy jest m. in. sprzedaż przez Elterix na rzecz CenterNet:
1) praw ochronnych znaku towarowego "telepin",
2) praw do oznaczenia:
- słownego zawierającego nazwę "i_telepin",
- słowno-graficznego "telepin VoIP,
- słowno-graficznego "telepin mobi",
3) autorskich praw majątkowych do projektów i materiałów dotyczących Kart Telepin,
4) autorskich praw majątkowych do strony internetowej www.telepin.pl oraz www.telepin.mobi
5) prawa do zarejestrowanych przez Elterix domen internetowych www.telepin.pl oraz www.telepin.mobi" - czytamy w komunikacie.

CenterNet poinformował, że celem zawarcia umowy jest przejęcie marki Telepin oraz jej dynamiczny rozwój.

"Model biznesowy CenterNet pozwala na rozwój usług związanych z marką 'Telepin'. Umowa stanowi kolejny krok w realizacji strategii CenterNet zmierzającej do rozbudowy i umacniania kompetencji nowego infrastrukturalnego operatora komórkowego w Polsce, a w szczególności dostarczania sprofilowanych usług do wybranych społeczności" - czytamy także.

W sierpniu prezes Mediatela Marcin Kubit poinformował, że spółka nie będzie rozwijać swojego projektu MVNO (wirtualny operator telefonii komórkowej) działającego pod marką telepin. Wyjaśnił wtedy, że Mediatel nie będzie inwestować w rozwój tego projektu, ale nadal miała obsługiwać ok. 4 tys. jego stałych klientów, co w praktyce oznaczało m.in., że przestaje sprzedawać zestawy startowe, ale nadal oferuje doładowania.

Mediatel oferował usługę pre-paid adresowaną głównie do emigrantów i osób wykonujących dużą liczbę połączeń zagranicznych. W maju zeszłego roku, kiedy spółka informowała o planach uruchomienia projektu informowano, że liczy na pozyskanie 20-30 tys. stałych klientów.

CenterNet rozpoczął świadczenie usług komercyjnych z wykorzystaniem przyznanej częstotliwości 30 maja 2009 roku. Jest m.in. operator marki "wRodzinie".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CenterNet ma warunkową umowę kupna marki 'telepin' od spółki z grupy Mediatel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl