SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Centralny Port Komunikacyjny będzie działał jako Port Lotniczy „Solidarność”, pokazano logo

W czwartek 15 listopada zaprezentowano identyfikację wizualną Centralnego Portu Komunikacyjnego oraz jego kluczowych elementów - m.in. Portu „Solidarność” oraz „Solidarność” Koleje. Obsługą PR zajmie się Partner of Promotion.

Article

Głównym elementem znaku towarowego Port „Solidarność” jest symbol stanowiący połączenie koła i strzałek tworzących literę „S”, która bezpośrednio nawiązuje do nazwy Centralnego Portu Komunikacyjnego - „Solidarność".

Strzałki spotykają się w centrum okręgu, podkreślając centralne położenie lotniska oraz jego najważniejszą funkcję - komunikację. Symbolizują także ruch, dynamikę, a poprzez swój kształt nawiązują do startujących samolotów.

Znak oparty jest na okręgu, aby odnieść się bezpośrednio do słowa „Centralny” i podkreślić jego znaczenie.

Identyfikacja obejmuje znak parasolowy Centralnego Portu Komunikacyjnego oraz logotypy najważniejszych elementów: Portu Lotniczego „Solidarność” oraz sieci „Solidarność” Koleje (poprzez nią będą mogli podróżować pasażerowie między lotniskiem a największymi miastami w Polsce). Te same motywy graficzne i oznakowania będzie też wykorzystywać spółka celowa Centralny Port Komunikacyjny.

Autorem logo jest Studio Graficzne Podpunkt.

- Jestem przekonany, że CPK będzie wizytówką Polski na arenie międzynarodowej. Tak spektakularny projekt wymaga odpowiedniej komunikacji i budowania rozpoznawalności już na pierwszym etapie procesu inwestycyjnego. Identyfikacja wizualna Portu „Solidarność" będzie w tym zakresie istotnym wsparciem i ugruntuje świadomość CPK w Polsce i za granicą. Chcemy by CPK na rynku usług lotniczych stał się marką równie silną jak Heathrow czy Roissy-Charles de Gaulle - komentuje Jacek Bartosiak, prezes Centralnego Portu Komunikacyjnego.

Obsługą PR zajmie się Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion została wybrana przez Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” do obsługi public relations Centralnego Portu Komunikacyjnego, czyli Portu „Solidarność” (Solidarity Airport).

Kampania na rzecz Portu „Solidarność" obejmie stworzenie strategii komunikacyjnej, a także prowadzenie działań public relations i public affairs z wykorzystaniem wszystkich kanałów, w tym social media. Agencja będzie również odpowiedzialna za komunikację w obszarach edukacji i CSR.

Centralny Port Komunikacyjny

Projekt Centralnego Portu Komunikacyjnego obejmuje budową lotniska pod Warszawą (37 km na zachód, w okolicy Grodziska Mazowieckiego) oraz szerokie inwestycje w strukturę kolejową i drogową. Na pierwszy etap inwestycji zostanie przeznaczone 35 mld zł. CPK ma stworzyć ponad 150 tys. nowych miejsc pracy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny będzie działał jako Port Lotniczy „Solidarność”, pokazano logo

65 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dej procenta
Teraz trzeba jeszcze okraść obywateli, żeby było z czego budować - od tego mają zdaje się być Pracownicze Plany Kapitałowe, nie?
odpowiedź
User
mux
może przez dwa lata za wiele nie zrobią, a za dwa lata wyborcy pogonią dziadostwo.
odpowiedź
User
julaa
portu nie ma, ale jest już prezes
odpowiedź