SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków

Trwa kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego, jej pierwszy etap przebiega pod hasłem „68 proc. Polaków popiera CPK”. - Podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - podkreśla Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.

Wizualizacja Centralnego Portu Komunikacyjnego Article

Reklamy z dużym napisem „68 proc. Polaków popiera CPK” ukazały się już w ponad 30 tytułach prasowych i internetowych, m.in. z oferty wydawnictw Bauer, Bonnier Business Polska, Burda, Polska Press, Gremi Media, Infor, Ringier Axel Springer Polska i ZPR Media, a także w „Gazecie Polskiej”, „Wprost”, „Polityce” i „Działkowcu”.

To wynik sondażu telefonicznego przeprowadzonego jesienią ub.r. na zlecenie CPK na reprezentatywnej grupie Polaków.

W reklamie pod napisem jest kod QR odsyłający do serwisu CPKstory.pl, w którym opisano m.in. historię rozwoju kolei i lotnictwa w Polsce oraz dotychczasowe prace dotyczące Centralnego Portu Komunikacyjnego.

- Tak szeroko zakrojony projekt wymaga wielu inicjatyw i przygotowań. Pod tym względem rok 2021 był przełomowy – udało się przeprowadzić pierwsze transakcje zakupu gruntów w ramach Programu Dobrowolnych Nabyć, rozpoczęto prace przygotowawcze na 10 odcinkach linii kolejowych, a przede wszystkim – wskazano tzw. preferowaną lokalizację lotniska. W planach do odhaczenia jest wiele punktów, przede wszystkim wytyczenie dokładnych przebiegów nowych szlaków kolejowych, po których będzie jeździł najnowocześniejszy tabor. Kto wie, może czeka nas podróż w pociągach panoramicznych jak w Szwajcarii? - czytamy w serwisie.

Kampania będzie miała kolejne odsłony. Jest zaplanowana do przełomu września i października.

- Niestety, w sprawie inwestycji CPK rozpowszechnianych jest wiele nieprawdziwych tez . Projekt stał się też obiektem ataków politycznych. To właśnie dlatego podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.

- Chcemy, żeby ta kampania była zachętą do pogłębienia wiedzy na temat projektu CPK. Chcemy, żeby zachęciła jak najwięcej osób do poszukania u źródła informacji na jego temat. Mamy nadzieję, że stanie się przyczynkiem do dyskusji na temat rozwiązań proponowanych przez CPK, związanych z nimi wyzwań i wynikających z nich korzyści - dodaje.

Za wszystkie działania dotyczące akcji (kreację, strategię, planowanie i zakup mediów) odpowiada zespół Centralnego Portu Komunikacyjnego.

Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stan
168% nawet bez kozery powiem.
27 6
odpowiedź
User
Xyz
Zaiste. Powstało wiele nieprawdziwych informacji wokół CPK. Wszystkie one są rozpowszechniane przez gov, spółkę oraz wynajęte przez nią podmioty.
Wszystko na koszt obywateli i wysiedleńców - na zdrowie
24 5
odpowiedź
User
Kris
Reklama w Dzialkowcu? kto ma tam szwagra? :)
24 2
odpowiedź