SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”

W cenniku reklamowym TVN na lipiec niektóre pasma reklamowe kosztują o kilka procent mniej, a inne - o kilka procent więcej niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy „Kuchennych rewolucjach”, programie „Projekt lady” i „Faktach”.

Article

Najdroższą reklamą w lipcu w TVN jest spot emitowany przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” - kosztuje do 24,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). To kilka procent więcej niż rok temu, kiedy najwyższa cena reklamy przy tym programie wynosiła 22 tys. zł.

Równie wysoką cenę ma spot przy niedzielnym wydaniu „Faktów” - też wynosi 24,4 tys. zł (wobec 24,7 tys. zł rok temu). Za emisję reklamy przy tym programie w dni powszednie trzeba zapłacić 22,9 tys. zł (rok temu 23,7 tys. zł).

Obecność reklamowa przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 20,8 tys. zł w niedziele (19,8 tys. zł w ub.r.) i 18,3 tys. zł w dni powszednie (19,7 tys. zł w ub.r.), a przy prognozie pogody odpowiednio 18,6 tys. zł i 17,1 tys. zł (przed rokiem 18 tys. zł i 18,6 tys. zł).

Za reklamę przy programie „Uwaga!” reklamodawcy zapłacą 15,5 tys. zł (w ub.r. 17,6 tys. zł), a przy serialu „Na Wspólnej” - 22,6 tys. zł (rok temu 19,5 tys. zł).

W letniej ramówce TVN są trzy nowe produkcje: „Projekt lady”, „Dom marzeń” i „Polowanie na mieszkanie”. Reklamy przy nich kosztują odpowiednio: od 18,1 do 23,6 tys. zł, 13,6 tys. zł i 6,2 tys. zł.

W lipcu, podobnie jak w sierpniu nie ma codziennego programu „Dzień dobry TVN”, ale w weekendy stacja będzie nadawać „Dzień Dobry Wakacje” - cena spotu w tym paśmie wynosi od 2,5 do 3,6 tys. zł w soboty oraz od 3,5 do 8,2 tys. w niedziele.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IE
Większość pozycji na minusie, to skąd ten wzrost rok do roku?
12 11
odpowiedź
User
note2.0elo
Piszesz te bzdury, bo pracujesz w TVPiS czy Republice (niepotrzebne skreślić, tak jak w przyszłości skreśli was wolny rynek).
12 15
odpowiedź
User
Krzysztof P
TVNienawiść oglądam tylko po to by wiedzieć jakich produktów unikać. Jak można ulegać antypolskiej propagandzie ?
10 8
odpowiedź
User
niezmanipulowany obserwator
A w TVP im więcej pokazują tych z KODu i tych ze złodziejskiej koalicji PO PSL tym bardziej im spada oglądalność. To po prostu koszt demokracji. Po raz pierwszy od lat obejrzałem w niedzielę program Woronicza 17. A to tylko dzięki temu że ktoś na twitterze napisał że nie będzie Kierwińskiego z PO
10 8
odpowiedź
User
zara
Reklamy w TVN to wyrzucone pieniądze. Większość reklam skierowana jest do nieco młodszego niż 50+ widza, a nie znam nikogo kto w wieku około 30 ogląda TVN. To pokolenie siedzi w internecie. Za TVN tesknią tylko wychowani w komunie. Badania nielsenów są tyle warte co sondaże
10 9
odpowiedź