SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie rozpoczęła drugi rok współpracy z agencjami  Change Serviceplan i Media Republic (należącymi do Group One) przy realizacji najnowszej kampanii Maślanki Mrągowskiej.

Article

Kampania Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Pysznie i zdrowo” składa się z 5 nowych cykli, w nowej odświeżonej formule ruszyła w maju. Ma inspirować kulinarnie, zachęcać do gotowania z produktów, które mamy pod ręką.

Kampania obejmuje materiały wideo, aktywności w social mediach (m.in. współpraca z influencerami), banery, dodatkowe aktywacje oraz serwis Maslankamragowska.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), za produkcję materiałów video dom produkcyjny Neverest Warsaw.

Change Serviceplan i Media Republic współpracują z Mlekpolem już trzeci rok, a portfolio współpracy obejmuje już 3 produkty - serki Łaciate, Śmietany Łaciate i Maślanka Mrągowska.

 

Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl