Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie rozpoczęła drugi rok współpracy z agencjami  Change Serviceplan i Media Republic (należącymi do Group One) przy realizacji najnowszej kampanii Maślanki Mrągowskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej

Kampania Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Pysznie i zdrowo” składa się z 5 nowych cykli, w nowej odświeżonej formule ruszyła w maju. Ma inspirować kulinarnie, zachęcać do gotowania z produktów, które mamy pod ręką.

Kampania obejmuje materiały wideo, aktywności w social mediach (m.in. współpraca z influencerami), banery, dodatkowe aktywacje oraz serwis Maslankamragowska.pl.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), za produkcję materiałów video dom produkcyjny Neverest Warsaw.

Change Serviceplan i Media Republic współpracują z Mlekpolem już trzeci rok, a portfolio współpracy obejmuje już 3 produkty - serki Łaciate, Śmietany Łaciate i Maślanka Mrągowska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu