SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cheil Poland wygrywa przetarg PKO BP

Cheil Poland agencją wspierającą PKO Bank Polski w zakresie strategii, kreacji i produkcji w kanałach digital.

Współpraca Cheil Poland z PKO BP, nawiązana w wyniku przetargu, rozpoczęła się z początkiem lipca.

- Oczywiście, przyjmujemy wynik tego niełatwego przetargu z satysfakcją. Chcemy proponować naszemu nowemu Klientowi rozwiązania nie tylko w zakresie kampanii reklamowych, ale i usprawniających obsługę Klienta w kanałach digitalowych, jak i w tradycyjnych oddziałach - komentuje Kamil Majewski dyrektor kreatywny agencji Cheil Poland.

Główną agencją obsługującą PKO BP w digitalu pozostaje Artegence.

PKO BP prowadzi także przetarg na obsługę reklamową ATL. Umowa z obsługującą klienta w tym za zakresie Agencją Warszawa wygasła w czerwcu. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Havas Media.

W czasie epidemii koronawirusa bank prowadził akcję wizerunkową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”.

Dołącz do dyskusji: Cheil Poland wygrywa przetarg PKO BP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Dobrze, że bank wybrał polską firmę.
odpowiedź