SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

937 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja”. TVN zarobił z reklam 6,48 mln zł

Serial „Chyłka - Rewizja” oglądało średnio 937 tys. widzów, o 670 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,48 mln zł.

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Rewizja” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 16 lutego do 30 marca br. Średnia widownia wyniosła 937 tys. osób, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 9 marca - zgromadził przed telewizorami 1,01 mln oglądających.

Dla porównania, „Chyłkę - Zaginięcie”, emitowaną wiosną 2019 roku w soboty o 20.00, oglądało 1,61 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,45 proc., 11,65 proc. i 12,34 proc. Serial stracił 670 tys. widzów.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Motyw” śledziło 953 tys. osób, co przełożyło się na 7,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,51 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania trzeciego sezonu „Chyłki” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. powtórki seriali „Stulecie Winnych” i „Osiecka”, osiągała 15,44 proc. udziału. Drugi był Polsat („Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 8,07 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 5,64 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu „Chyłka - Rewizja” wyniosły 6,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

O czym serial „Chyłka - Rewizja”

„Chyłka - Rewizja” to siedmioodcinkowa produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie trzeciego tomu serii autorstwa Remigiusza Mroza. W obsadzie trzeciego sezonu „Chyłki” znaleźli się m.in. Magdalena Cielecka, Filip Pławiak, Szymon Bobrowski, Piotr Żurawski, Ireneus Czop, Olga Bołądź, Jerzy Schejbal i Jakub Gierszał. W nowych odcinkach dołączyli do nich Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski i Małgorzata Klara.

Cykl w player.pl udostępniony został 6 października ub.r. Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

Od końca lutego br. w player.pl oglądać można czwarty sezon „Chyłki”, zatytułowany „Inwigilacja”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 937 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja”. TVN zarobił z reklam 6,48 mln zł

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Fakt jest taki, że kto miał obejrzeć to obejrzał wcześniej na Playerze. Podobnie jak pełny 4 sezon.
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
Fast food wśród kryminałów. Nie trzeba tutaj za wiele myśleć, więc zachwyt widowni TVN-u mnie nie dziwi.
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
Chodzi tu oczywiście o widownię na Player. Emisja w telewizji to niejako powtórka.
odpowiedź