937 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja”. TVN zarobił z reklam 6,48 mln zł

Serial „Chyłka - Rewizja” oglądało średnio 937 tys. widzów, o 670 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,48 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Rewizja” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 16 lutego do 30 marca br. Średnia widownia wyniosła 937 tys. osób, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 9 marca - zgromadził przed telewizorami 1,01 mln oglądających.

grafika

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Motyw” śledziło 953 tys. osób, co przełożyło się na 7,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,51 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-6-edycja-talent-show-tvn,7170360289069185a ##

TVN w paśmie nadawania trzeciego sezonu „Chyłki” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. powtórki seriali „Stulecie Winnych” i „Osiecka”, osiągała 15,44 proc. udziału. Drugi był Polsat („Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 8,07 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 5,64 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również był stacją trzeciego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu „Chyłka - Rewizja” wyniosły 6,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

O czym serial „Chyłka - Rewizja”

„Chyłka - Rewizja” to siedmioodcinkowa produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie trzeciego tomu serii autorstwa Remigiusza Mroza. W obsadzie trzeciego sezonu „Chyłki” znaleźli się m.in. Magdalena Cielecka, Filip Pławiak, Szymon Bobrowski, Piotr Żurawski, Ireneus Czop, Olga Bołądź, Jerzy Schejbal i Jakub Gierszał. W nowych odcinkach dołączyli do nich Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski i Małgorzata Klara.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-30-sezon-ogladalnosc-tvn-liderem-w-16-49,7170370915301505a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku