SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcja - przygotowana przez firmy VML Poland, Carat Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - przebiega pod hasłem „Dla mistrzów poranka”.

Article

W spocie belVita bohater w zabawny sposób relacjonuje małe, zwyczajne sukcesy, które osiągnął na początku dnia, takie jak samo pościelenia łóżka, pójście na basen przed pracą czy znalezienie miejsca siedzącego w autobusie.

- belVita od lat pokazuje Polakom, jak łatwo i wygodnie skomponować zbilansowane śniadanie, które będzie dobrym początkiem dnia. W tym roku poszliśmy krok dalej: chcemy przypomnieć, że każdy może być „mistrzem poranka”. Wystarczy dostrzec te drobiazgi, które mogą nas pozytywnie nastroić już od samego rana - opisuje przekaz kampanii Ewelina Polińska-Nadra, brand manager marki belVita.

Akcja startuje na przełomie lutego i marca. Będzie prowadzona w telewizji, internecie (Facebook, YouTube, blogi) oraz punktach sprzedaży (m.in. materiały POS).

Za adaptację spotu, kreację innych reklam i realizację działań w internecie odpowiada agencja VML Poland, za zakup mediów - dom mediowy Carat Polska, natomiast działania PR prowadzi agencja RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl