ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima

Agencja ClickAd Interactive zajmie się kompleksową obsługą internetową trzech produktów marki Optima: Optima Cardio, Optima Omega 3 i Optima DHA, produkowanych przez ZT Kruszwica-Grupę Bunge.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima

Obsługa marek Optima w internecie obejmuje m.in. opracowanie strategii digital, tworzenie serwisu optymalnewybory.pl, działania w social mediach oraz przygotowywanie innych treści. Zespół ClickAd Interactive poprowadzi również dla nowego klienta działania mediowe w zakresie zakupu mediów, tworzenia koncepcji kreatywnych i produkcji formatów.

Działaniami w social mediach zajmie się Social Signals  - team wchodzący w skład ClickAd Interactive. Agencja zajmie się zbudowaniem i obsługą kanałów społecznościowych dla marki Optima z wykorzystaniem serwisów: Facebook, Instagram, Pinterest oraz Youtube.

Umowa obejmuje współpracę stałą. W związku z nowym projektem powiększył się zespół ClickAd Interactive, do którego dołączyła Sylwia Petrykowska na stanowisku project manager, a zespół kreatywny agencji zasiliła Kaja Dulińska obejmując funkcję junior graphic designera oraz Karolina Arasimowicz jako social media specialist.

W sierpniu ZT Kruszwica rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, przedłużając umowę z domem mediowym Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]