SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CMC dla KUCHARA

CMC Consulting zajmuje się doradztwem nad strategią Public Relations oraz pomocą w budowie teamu sponsorskiego dla zespołu Tomka Kuchara czołowego polskiego kierowcy rajdowego

Celem jest stworzenie najbardziej profesjonalnego programu sponsoringu sportowego na polskim rynku oraz maksymalizacja korzyści dla aktualnych i nowych sponsorów. Pierwszym wymiernym efektem jest pozyskanie jako partnera PR firmy netPR, która to stworzy profesjonalne biuro prasowe dla Teamu Rajdowego CASTROL-POLSAT.

CMC Consulting pomaga czołowemu polskiemu kierowcy rajdowemu Tomkowi Kucharowi, który aktualnie zajmuje 4 miejsce w klasie N i przygotowuje się do Rajdu Meksyku.

Zadaniem CMC jest pomoc w stworzeniu najbardziej profesjonalnego programu sponsoringu sportowego na rynku polskim oraz maksymalizacja korzyści dla aktualnych i nowych sponsorów teamu.

Ekspozycja mediowa logo to najbardziej zauważalna i wymierna korzyść dla sponsora. Jednakże to nie wszystko jak np. pokazują doświadczenia grupy Elite Cafe skupiającej czołowych polskich lekkoatletów. Sponsor ma do ´wygrania´ dużo więcej: pozytywne skojarzenia, transfer sukcesu sportowego oraz możliwości wykorzystania wizerunku sportowca/dyscypliny sportu w akcjach promocyjnych - to opinia Mirosława Połyniaka, szefa CMC.

Pierwszą wymierną korzyścią jest pozyskanie jako Partnera Teamu firmy netPR, dzięki czemu lada moment jeszcze przed startem Tomka Kuchara w Rajdzie Meksyku uruchomione zostanie nowe Biuro Prasowe CASTROL-POLSAT Rally Team. Dzięki temu dziennikarze motoryzacyjni oraz sportowi zyskają sprawny dostęp do informacji prasowych wzbogaconych zdjęciami oraz plikami video.

Wyceną wartości ekspozycji mediowej logo sponsorów oraz monitoringiem obecności w mediach zajmuję się niezależna firma badawcza Expert-Monitor, dzięki której sponsorzy znają dokładną wartość zwrotu osiąganego ze sponsoringu zespołu rajdowego.

Dołącz do dyskusji: CMC dla KUCHARA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl