SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Co Ci szkodzi? Zmień przekąskę!” w kampanii Tymbark Fruktajlu (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży koktajli wieloowocowych Tymbark Fruktajl (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.

Spot koktajli Tymbark Fruktajl pokazuje, jak bohaterka jest kuszona przez animowaną postać złożoną z bułki i pączka. Kobieta wybiera jednak promowany produkt, co podsumowuje hasło „Co Ci szkodzi? Zmień przekąskę!”. Ma to podkreślać pozycjonowanie Tymbark Fruktajlu jako zdrowej alternatywy dla wysokokalorycznej żywności.

Kampania informuje, że Tymbark Fruktajl nie zawiera dodatku cukru ani konserwantów, za to jest w nim porcja owoców. Produkt jest dostępny w czterech wersjach smakowych: ananas i kokos, brzoskwinia i mango, śliwka i jabłko, truskawka i banan.

Akcja reklamowa od 8 marca jest prowadzona w telewizji oraz internecie (serwisy VoD, facebookowy fanpage „Co Ci szkodzi”). Spot przygotowała firma Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Co Ci szkodzi? Zmień przekąskę!” w kampanii Tymbark Fruktajlu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrek
Ciekawe czy skład tych koktajli jest rzeczywiście tak naturalny.Wątpię.
odpowiedź