SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co dziewiąty Polak skarży się u operatora telefonicznego - faktury i awarie

11,3 proc. Polaków korzystających z usług telefonicznych deklaruje, że złożyło kiedykolwiek skargę lub reklamację u operatora. Najczęściej dotyczyła ona błędnej faktury lub awarii linii.

Co dziewiąty Polak skarży się u operatora telefonicznego - faktury i awarie

Z badania przeprowadzonego przez PBS DGA i CBM Indicator wynika, że prawie 80 proc. Polaków korzystających z telefonii stacjonarnej czy komórkowej nie skarżyło się nigdy na te usługi. 8 proc. deklaruje, że nie pamięta takiej sytuacji.


>>> Telefon stacjonarny ma 40 proc. Polaków, płacą 50 zł miesięcznie

Natomiast wśród 11,3 proc. klientów usług telefonicznych, którzy złożyli skargę lub reklamację u operatora, najwięcej skarżyło się na błędną fakturę lub awarię linii. Nieco mniej skarg i reklamacji dotyczyło problemów z połączeniem internetowym oraz różnego rodzaju opóźnień.


>>> Polak z komórką: częściej dzwoni niż SMS-uje, wydaje 30-70 zł, zna Orange i Plusa (raport)

Autorzy skarg uprzejmość przyjmujących je pracowników oceniają znacznie wyżej niż szybkość i sprawność realizowania całej procedury. 


>>> Najlepiej w Play, najgorzej w Orange - jak klienci oceniają sieci komórkowe

Z linii informacyjnej u swojego głównego operatora telefonicznego - komórkowego lub stacjonarnego - korzysta 72,5 proc. użytkowników. Wszystkie aspekty tej usługi oceniają bardzo podobnie - jako prawie dobre.

 

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez firmy PBS DGA i CBM Indicator od 22 listopada do 2 grudnia br. Sondaże - w formie bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych twarzą w twarz - zrealizowano w całym kraju na grupie 1,6 tys. osób w wieku minimum 15 lat reprezentatywnej pod względem miejsca zamieszkania. 995 z tych osób zadeklarowało, że złożyło skargę lub reklamację na usługę telefoniczną.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Co dziewiąty Polak skarży się u operatora telefonicznego - faktury i awarie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl