SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola: czas na letnią kampanię (wideo)

Coca-Cola uruchamia najnowszą kampanię telewizyjną z wykorzystaniem sloganu "Open happiness".

Spot telewizyjny nosi tytuł "Yeah Yeah Yeah, La La La" i zawiera specjalnie zamówiony na potrzeby reklamy utwór w wykonaniu brytyjskiego didżeja Calvina Harrisa.




Przygotowana przez agencję reklamową Mother kampania rozpocznie się 31 maja i będzie uwzględniać również reklamę na nośnikach outdoor, promocje na opakowaniach oraz butelki z limitowanej edycji.

Hasło "Open happiness" zastępuje od bieżącego roku poprzedni slogan reklamowy Coca-Coli - "Coke side of life".

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola: czas na letnią kampanię (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl