Coca-Cola zrezygnowała ze sponsoringu Wayne'a Rooneya

Coca-Cola zakończyła współpracę z piłkarzem reprezentacji Anglii i Manchesteru United Waynem Rooneyem.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przyczyną rozstania jest afera z udziałem Rooneya, w której okazało się, że piłkarz zdradzał swoją ciężarną żonę z prostytutką.

"Nasz kontrakt z Waynem Rooneyem zakończył się w zeszłym roku i wspólnie uzgodniliśmy, że nie będziemy przedłużać współpracy" - oświadczyła Coca-Cola.

O pozasportowych wyskokach piłkarza we wrześniu ubiegłego roku poinformowała gazeta "Sunday Mirror". Wówczas Coca-Cola uznała zachowanie Rooneya za niewłaściwe i postanowiła zaprzestać wykorzystywania jego wizerunku na opakowaniach napoju Coke Zero. Jednocześnie firma utrzymywała, że nie rezygnuje całkowicie ze współpracy z reprezentantem Anglii.

Teraz Coca-Cola postanowiła nie odnawiać kontraktu i poinformowała, że w swoich działaniach marketingowych zamierza się skupić na sponsoringu przyszłorocznych igrzysk w Londynie.

Rooney był twarzą Coke Zero od 2007 roku. Nieoficjalnie wiadomo, że w ramach współpracy z Coca-Colą piłkarz zarabiał 600 tys. funtów rocznie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych