Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie marki Timotei (z portfolio Unilever Polska). Poprzednio zajmowała się tym OS3 Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie

Comfitura jest odpowiedzialna przygotowanie i realizację internetowych kampanii reklamowych Timotei oraz działań marki na Facebooku i YouTube (m.in. tworzenie autorskich treści i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich), a także za współpracę z blogerami.

Agencja jesienią ub.r. zrealizowała już internetową odsłonę kampanii szamponów i odżywek Timotei.

Comfitura i Unilever podpisały umowę na minimum rok. Firmy nie ujawniają, które inne agencje brały udział w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]