SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Communication Unlimited dla Super-Pharm

W ramach stałej obsługi agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała event z okazji otwarcia dziewiątego sklepu Super-Pharm, który mieści się w nowo oddanej do użytku powierzchni handlowej Centrum Promenada

Otwarcie nowego, dziewiątego już sklepu Super-Pharm odbyło się 16.04.2005r.

Agencja Communication Unlimited przygotowała scenografię na otwarcie, a także materiały POS. Przed sklepem umieszczona została specjalna dekoracja z baloników
w korporacyjnych kolorach sieci Super-Pharm - granatowym, czerwonym i białym.
W sklepie, oprócz dekoracji, umieszczono materiały POS. Opracowany został również folder do sklepu.  Pracownicy podjęci zostali drobnym poczęstunkiem,
a hostessy dystrybuowały wśród Klientów ulotki i balony.

Zgodnie z przyjętą długofalową strategią, której główną zasadą jest budowanie wizerunku sieci Super-Pharm jako firmy nowoczesnej, która do społeczności lokalnej dociera
kanałami bezpośrednimi, Communication Unlimited przeprowadziła akcję informacyjną. Przez 3 dni w sąsiedztwie Promenady rozdystrybuowanych zostało 40 000 ulotek, komunikujących otwarcie sklepu.

"Wykorzystywanie bezpośrednich, lokalnych kanałów komunikacji pozwala nam na precyzyjne i jednocześnie efektywne dotarcie do grupy docelowej." - wyjaśnia Paweł Kowalewski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited.

Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited dla Super-Pharm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl