SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: ponad 19 mln hiszpańskich internautów ogląda wideo online

Niedawno firma badawcza comScore uruchomiła w Hiszpanii swoje narzędzie badania rynku wideo online o nazwie comScore Video Metrix. Jak tamtejsi użytkownicy wypadają w porównaniu z innymi europejskimi nacjami?

Z danych comScore wynika, że w październiku tego roku klipy wideo online oglądało 19,22 miliona hiszpańskich internautów w wieku co najmniej 6 lat, stanowiących 83,1 proc. ogółu użytkowników w tej grupie wiekowej. W sumie obejrzeli oni 2,91 miliarda filmików.

Pod względem liczby internautów oglądających treści wideo w sieci oraz liczby obejrzanych klipów, Hiszpania wyraźnie ustępuje Niemcom (odpowiednio 40,17 mln i 7,83 mld), Francji (39,38 mln i 5,48 mld) i Wielkiej Brytanii (35,03 mln i 6,04 mld).

Hiszpania Jest za to druga pod względem wskaźnika penetracji, czyli stosunku liczby użytkowników oglądających wideo online do ogólnej liczby internautów. Wyprzedza ją tylko Francja (84,4 proc.), a w tyle są Niemcy (81,3 proc.) i Wielka Brytania (80,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: comScore: ponad 19 mln hiszpańskich internautów ogląda wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl