SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coty przejęło prawa do licencji Burberry Beauty

Na początku października Coty Inc. sfinalizowała transakcję przejęcia na wyłączność długoterminowych globalnych praw do licencji Burberry Beauty - submarki Burberry, mającej w portfolio zapachy kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry. Kwota transakcji wyniosła łącznie 225 mln dolarów.

Article

W ramach umowy na Coty spoczywa odpowiedzialność za wyznaczanie kluczowego kierunku rozwoju portfolio Burberry Beauty oraz tworzenie strategii marek kosmetycznych, innowacyjności, łańcucha dostaw oraz modelu go-to-market. Po stronie Burberry będzie leżało kierowanie działaniami kreatywnymi. Kosmetyki Burberry będą sprzedawane na całym świecie w luksusowych perfumeriach, a także w butikach firmowych oraz przez internet.

- Jesteśmy bardzo dumni z tego, co firma osiągnęła w ciągu ostatnich czterech lat, a jednocześnie z niecierpliwością oczekujemy na dalszy rozwój Burberry w oparciu o stworzone podstawy i przy wsparciu Coty – powiedział o transakcji Marco Gobbetti, chief executive officer, Burberry.

Transakcja opiewa łącznie na kwotę 225 mln dolarów, w tym 163 mln na same prawa do marki. Pozostała część to wydatki na opłaty licencyjne oraz na rozwój. O wartości transakcji informowano już w kwietniu.

- Jako kultowa marka luksusowa Burberry idealnie wpisuje się w portfolio produktów dywizji Coty Luxury, które składa się z cieszących się uznaniem na całym świecie luksusowych marek kosmetycznych. Jako firma mamy pozycję rynkową i potencjał do tego, aby wprowadzić Burberry Beauty na wyższy poziom. Jest to kolejny, znaczący krok w ramach budowania dywizji Coty Luxury – skomentował Edgar Huber, prezydent Coty Luxury.

Coty jest jedną z największych na świecie firm kosmetycznych. Spółka dzieli się na trzy segmenty. Coty Consumer Beauty, z kosmetykami kolorowymi i do pielęgnacji (marki COVERGIRL, Max Factor, Bourjois, adidas, Wella oraz Rimmel). Coty Luxury koncentruje się na zapachach oraz produktach do pielęgnacji skóry (brandy Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci i philosophy). Coty Professional Beauty kierowana jest do właścicieli salonów fryzjerskich i kosmetycznych oraz ich pracowników, w jej portfolio znajdują się marki Wella Professionals, OPI, ghd oraz Sebastian Professional.

Burberry to luksusowa brytyjska marka modowa, istniejąca od 1856 roku. Słynie m.in. z eleganckich płaszczy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coty przejęło prawa do licencji Burberry Beauty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl