SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji i kampanią

CUK Ubezpieczenia rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem "MY.TY.". Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki.

Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym  CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Pojawia się w nim brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w telewizji potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.

Hasło kampanii "MY.TY." jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki "My porównujemy, Ty oszczędzasz".

Koncepcja "MY.TY." będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie dedykowanych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.

Za koncepcję kreatywną odpowiada zespół Agencji N42, a za produkcję spotu Production Services Poland sp. z o.o. / ATM Grupa S.A. i Krzysztof Jakubowski. Klip wyreżyserował Krzysztof Kujawski. W spocie wykorzystano również logotypy Towarzystw Ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfolio firmy, a są to m.in: Agro Ubezpieczenia, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener.

Dołącz do dyskusji: CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji i kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl