Cyfrowa kampania Visy zachęca do płatności online

Visa Europe rozpoczyna świąteczną cyfrową kampanię reklamową,której celem jest przekonanie konsumentów, że internetowe płatnościsą bezpieczne.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do końca grudnia reklamy w ramach kampanii będą pojawiać się nastronach sklepów internetowych takich jak Kelkoo, Virgin iPricerunner - informuje serwis Brand Republic.

Opartą o banery kampanię przygotowała agencja marketingowaInferno. Kładzie ona nacisk na ofertę polegającą na tym, żekonsument jest zabezpieczony w przypadku gdy nie otrzyma produktu,za który zapłacił kartą Visa lub padnie ofiarą internetowegooszustwa.

Visa Europe stworzyła również nową stronę internetową(consumer.visaeurope.com), która na początek ma się koncentrować napodróżach, zakupach oraz internetowym bezpieczeństwie w okresieprzedświątecznym. W serwisie można znaleźć m.in. porady dotyczącerobienia zakupów od zajmujących się modą dziennikarzy magazynów'Grazia' i 'Look'. Portal promuje także współpracę Visy z zakupowymserwisem społecznościowym ThisNext.

"Nasza internetowa kampania przekazuje wiadomość, że jeśli robisię zakupy w sieci to nie ma bezpieczniejszego sposobu płatnościniż z kartą Visa. Nasza strona internetowa jest miejscem, w którymludzie mogą znaleźć więcej informacji i porad dotyczących kupowaniaonline i korzystania z kart płatniczych za granicą" - stwierdziłMariano Dima, wiceprezes ds. marketingu w Visa Europe.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu