SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowa reklama w 2017 r. pokona telewizję

W 2017 roku wydatki na cyfrową reklamę w USA będą po raz pierwszy w historii większe niż na reklamę w telewizji - szacuje firma eMarketer.

Article

Według prognoz eMarketera, w przyszłym roku wydatki na reklamę w telewizji w USA sięgną 72,01 miliarda dolarów, co przełoży się na 35,8 proc. całkowitych nakładów na reklamę. Tymczasem na reklamę cyfrową przeznaczonych ma zostać 77,37 miliarda dolarów, stanowiących 38,4 proc. wartości całego rynku reklamy za oceanem.

eMarketer obniżył swoją prognozę jeśli chodzi o nakłady na reklamę w telewizji. Firma szacuje, że w tym roku wzrosną one o 2,5 proc., podczas gdy jeszcze w III kwartale zeszłego roku zakładała wzrost o 4,5 proc. Na kolejne lata przewidywane są tutaj wzrosty o mniej więcej 2 proc. rocznie, ale w 2020 roku udział telewizji w całym rynku reklamy za oceanem ma po raz pierwszy spaść poniżej 1/3.

Jednocześnie podniesiona została prognoza odnośnie tempa wzrostu wydatków na cyfrową reklamę w bieżącym roku - do 15,4 proc. Rozwój tego segmentu jest napędzany przez reklamę w urządzeniach mobilnych, gdzie nakłady mają w tym roku zwiększyć się o 38 proc., do 43,6 miliarda dolarów, co przekłada się na 63,4 proc. całkowitych nakładów na reklamę cyfrową w USA.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowa reklama w 2017 r. pokona telewizję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl