SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CBS wyprzedała cały czas reklamowy przy Super Bowl

Telewizja CBS na ponad tydzień przed transmisją tegorocznego finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl wyprzedała cały czas reklamowy dostępny przy tej relacji. Reklam ma być 77 - 30-sek. spot wyceniono na 5,6 mln dolarów.

Article

Jak przekazał rzecznik CBS stacja, która ma wyemitować 77 reklam przy Super Bowl 7 lutego br. wyprzedała praktycznie cały dostępny przy transmisji czas reklamowy.

W tym roku spot kosztował ok. 5,6 mln dolarów. W ub.r. w Fox sprzedawano je po 5,2 mln dolarów.

Obawy związane z pandemią, gospodarką Stanów Zjednoczonych i zmianami w administracji prezydenta spowodowały, że wielu reklamodawców postanowiło nie emitować swoich reklam w tym roku przy Super Bowl. To Budweiser, Coca-Cola, Pepsi i Ford Motor czy Anheuser-Busch InBev.

Z danych Kantara wynika, że Anheuser-Busch InBev był najbardziej prominentnym reklamodawcą na Super Bowl, odpowiadającym średnio za 10 proc. całkowitych przychodów z reklam Super Bowl w każdym z ostatnich pięciu lat.

Wśród firm, które dotychczas zadeklarowały, że pojawią się ze swoimi reklama przy Super Bowl są m.in. Michelob Ultra, Chipotle, Vroom, Toyota, M & Ms, Fiverr, Kellogg's Pringles i Intuit's TurboTax.

Według danych Nielsena ubiegłoroczny finał pomiędzy Kansas City a San Francisco obejrzało w lutym 2020 roku na antenie Fox ok. 99,2 mln widzów. Z danych Foxa wynika, że kolejnych 2,8 mln widzów transmitowało wydarzenie na platformach cyfrowych.

Szacunki Kantara wskazują, że ubiegłoroczna prawie czterogodzinna transmisja przyniosła przychody z reklam w wysokości 448,7 mln dolarów - o 33 proc. więcej niż w  2019 roku. W trakcie transmisji reklamy zajęły 46 minut.

Gwiazdą przerwy Miley Cyrus

W 2020 roku podczas przerwy meczu gwiazdami wieczoru były Jennifer Lopez i Shakira.

Gwiazdą tegorocznego finału ma być Miley Cyrus, która zdobyła popularność jako główna bohaterka serialu Hannah Montana, który w latach 2006-2011 pojawił się na antenie Disney Channel. Wśród największych przebojów wokalistki są takie utwory, jak "Wrecking ball", "Midnight sky", "We can’t stop".

W tym roku hymn narodowy wykonają Jazmine Sullivan oraz Eric Church. W zeszłym roku zrobiła to Demi Lovato. H.E.R. zaśpiewa utwór America The Beautiful. W trakcie rozgrywek pojawi się również The Weeknd.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CBS wyprzedała cały czas reklamowy przy Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl