„Cztery Kąty” liderem, „Murator” najbardziej w dół

Większość miesięczników wnętrzarskich i budowlanych miała w marcu br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Murator”, a liderem zestawienia były „Cztery Kąty”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem wnętrzarskich „Czterech Kątów” (Agora SA) w marcu 2010 r. wyniosło 118 878 egz. i było o 6,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn budowlany „Murator” (Murator SA), który w marcu br. rozszedł się w nakładzie 92 831 egz. i odnotował największy spadek w rankingu wynoszący 23,2 proc.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo wnętrzarskie „Moje Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 51 353 egz. po spadku o 11,8 proc.

Wzrosty zanotowały jedynie dwa pisma z zestawienia: „Ładny Dom” (Agora SA) - o 35,9 proc. do 42 579 egz. oraz „Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska) - o 7,1 proc. do 22 198 egz.

Rozpowszechnianie płatne razem numeru lutowo-marcowego dwumiesięcznika wnętrzarskiego „Elle Decoration” (Grupa Burda) wyniosło 18 257 egz. Rok wcześniej tytuł był miesięcznikiem. 

Porównując dane z marca br. do danych z lutego widać, że największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem (o 26,4 proc.) zanotował miesięcznik Cztery Kąty”, zaś największy spadek dotknął magazyn „M jak mieszkanie” (Murator SA) - wynosił on 39,4 proc. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję