Czteryczwarte zagrzewa do walki

Agencja reklamowa Czteryczwarte przygotowała i zrealizowała na potrzeby UCB Pharma strategię komunikacji dla kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Produktem tym jest - Lichtena - krem do skóry wrażliwej, przeznaczony do łagodzenia podrażnień skóry.

Koncepcja kreatywna związana jest z hasłem kampanii "Do walki o zdrową skórę" i przedstawia panią doktor malującą barwy wojenne na twarzy małego pacjenta. Komunikat skierowany jest bezpośrednio do konsumentów, lekarzy i farmaceutów. Wykorzystanie elementu "indiańskiego" to efekt przyjętej strategii, odwołania się do skojarzeń z "wojenną ścieżką" - drogą prowadzącą do zwycięstwa z problemami chorej skóry .

Agencja zrealizowała sesję fotograficzną oraz przygotowała materiały ATL i BTL:      " dwie wersje reklamy prasowej " ulotki dystrybuowane w aptekach i gabinetach lekarskich " standy apteczne" plakaty

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet